Bergianska.

Igår (fredag) började jag vid 12.30 så jag fick äntligen lite sovmorgon =)!! Guud va skönt det var att få ligga kvar i sängen och inte behöva gå upp vid 06.00 som vanligt.. Hade en riktigt seg morgon med en lååång frukost och fixade håret, plockade ihop mina saker, eftersom jag direkt efter jobbet skulle till min syster och Calle.. =) Var riktigt mysigt att vara hos dom inatt med lilla kissarna. Sen idag, lördag, så har vi sovit länge, eller tills Calle tyckte att vi skulle gå upp, haha! Sen åkte vi och hämtade Ulrika, Calles syster, och begav oss till Plantagen, Bergianska, där vi tittade runt på lite blommor.. sen när vi hade handlat klart ville Ulrika gå till själva trädgården och fika, så vi satte oss i den lilla solen som fanns och fikade =) åt en väldigt god äppelpaj, fast det var mandelmassa i =S lite ovanligt men helt okej...

 

Hittade en liten fjäril som jag precis hann ta ett kort på, den ville inte riktigt vara med på foto..

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

äppelpajen ser riktigt god ut! =)

2009-08-22 @ 21:52:35
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0