Första veckan är över!

Att börja jobba kändes jobbigt och skrämmande men nu när första veckan är slut så längtar jag faktiskt tillbaka. Så på måndag blir det mer jobb och längre dagar, men det fixar jag nog så länge höfterna inte bråkar med mig. Det är väl bara att knapra alvedon tills jag får ont i magen helt enkelt... Var ju hos kiropraktorn i torsdags och aj! Jag trodde inte att någon sån fysisk smärta fanns i min kropp, men aj vad fel jag hade..

Hade varit hos Zue förut men aldrig pga att jag själv hade ont någonstans, men nu va det min tur.. Och ta me tusan, där fick man stå och strippa framför en helt främmande människa, men det gick ju bra. Och gud va skönt det va att knäcka ryggraden och lite sånt där, men inte när hon masserade mina höfter, jag va så nära tårar att det inte går att beskriva. Och jag va såå öm dan efter, kunde knappt ta på sidorna... och vända mig i sängen, haha, det gick bara inte.. Men idag känns det lite bättre. Har gjort mina övningar och haft kylgrejen på flera ggr idag så, jag hoppas att det gör mindre ont i morgon..  och att jag klarar mig utan alvedon i morgon också..

Idag har jag iaf njutit av solen och pysslat om mig själv, vilat mkt med andra ord! Imorgon är det ju söndag och sen ska man upp och jobba igen =P suck, men kul.. =D så nu ska jag fortsätta prata med en söt pojke och sen sova lite..

Puss i ljumsken :*


Kommentarer
Postat av: Alle

jag har ju inte facebook så du måste mena en annan söt snäll pojke ;)



grattis till första veckan! glad för din skull! hoppas du trivs där mer :)

2009-08-09 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0