gäsp

Tisdag: Gick upp vid 06.00 och jobbade i 7 timmar... suck, shit va slut jag var.. Sen åkte jag till Rebecca och träffade henne, så blev det lite middag och massa skitprat, fan vad jag skrattade helatiden, då är jag trött..

Men nu är det onsdag kväll... Shit vad trött jag är!! Hur blev det såhär egentligen, skulle inte jag bara jobba halvtid =/ tydligen inte. Jobbar ju lååånga dagar, mellan 5 - 8  timmar.. det är väldigt roligt, men samtidigt väldigt jobbigt. Men jag klarar det nog. Det är kul att dom andra fungerar ihop med mig och att dom även erbjuder jobb när dom själva ska vara borta, sen om jag kan jobba eller inte är ju en annan sak, men man försöker ju =)
Imorgon är det iaf en kort dag, men då ska jag tillbaka till kiropraktorn och klämma lite mer på mina inflamerade höfter, kan redan känna hur ont det gör, men det kommer bli så skönt! Känns garanterat värt pengarna. Om jag inte hade varit vikarie så hade jag nog behövt vara sjukskriven för höfterna, men nu går ju tyvär inte det, så det är bara att bita ihop och kämpa vidare... måste komma ihåg att göra gympan innan jag somnar, men vet inte om jag kommer orka de för lägger jag mig i sängen så somnar jag direkt... är sååå trött...!!!
Men nu ska jag fortsätta och titta på Bachelorette och sen krypa ner och sova...!! =)

Puss på alla söta :*
Och tack Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0