Skogen <3

SKOGEN MED MINA FJÄRILAR ♥

 

Ny vecka - nya tag.
Kändes lite jobbigt att komma upp ur sängen i morse, det tog verkligen emot, vilket det normalt inte brukar göra. Men jag vet att jag somnade alldeles för sent igår. Vet även varför jag somnade så sent som jag gjorde.. satt ju och väntade på att den där söta pojken kanske skulle komma in på msn, men det gjorde han inte.. Plus att det var Batman =) som jag va tvungen att titta på och den största anledningen, det var söndag, dagen då man aldrig kan somna när man heter therese.

Dagen började iaf med att jag skickade ett sms till den söta pojken när jag väntade på bussen, inte för att han svarade men iaf.. ville att han skulle veta att jag tänkte på honom... Sen väl på jobbet började jag inne på fjärilen med alla sötnosarna och idag skulle vi gå till skogen =) vilket jag aldrig har gjort förut så det var riktigt roligt att få följa med dom dit! Knasig som jag är så började jag ju plocka blåbär och trä dom på ett strå, vilket resulterade i att nästan alla tjejerna ville göra samma sak, plus en kille =) så det var riktigt roligt att dom ville göra det med mig! Blev lite kladdig också, men det var det klart värt!
Sen när vi kom tillbaka så var det dags för mina humlebarn att äta lunch.. så gick in till dom. Man saknar alla sötnosarna under helgen, tänker på dom ofta =) men nu va det äntligen måndag och jag fick träffa dom igen.,

Ikväll jag har varit duktig också! Tagit en promenad, fast min inflamerade höft inte får promenera, men jag va tvungen, kan inte sitta inne såhär, måste röra mig lite iaf, fick ta små steg och då menar jag verkligen små steg.. men det gick bra, 40 min är iaf något! Ska bli mer, men tar det försiktigt i början.. Och nu sitter jag här och tittar på klocka och borde egentligen sova snart.. men ska försöka kolla lite på stand-upen på tv innan jag somnar.. det klarar jag nog inte, men ska försöka.. =)



Pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0