Söndag

Jaha, då var helgen slut.
Blev ju sjuk natten till i fredags, vaknade mitt i natten och hade jätteont i halsen. Men tänkte inte mer på det utan somnade om. Och sen när jag vaknade på morgonen gjorde det ännu ondare, så var bara att ringa till jobbet och säga att jag inte skulle komma.. Var skitseg hela dagen och fick bara mer och mer feber fast jag inte gjorde ett skit.. så det slutade med att jag gick och la mig 19.50 och somnade strax efter 20.00... och sov till 09.10 dagen efter.. snacka om seg..

Sen i lördags åkte vi iaf och köpte en ny telefon åt mig. En Sony Ericsson w595, plus ett minneskort.. så nu får jag vara rädd om mobilen så inga idioter lägger händerna på den!! Nämner inga namn!

Idag söndag har jag bjudit med mig själv till Stinsen och handlade lite på Ginatricot.. och sen följde Malin och Calle med hit och åt lunch och fikade :).. var riktigt mysigt! Sen nu sitter jag här, med en hals som håller på att klia sönder och känns som ett öppet sår, men jag ska ändå försöka jobba i morgon. Vill ha dom pengarna som jag får extra.. så måste jobba. Hur jobbigt och ansträngande kan det vara.. haha! Om det inte går får jag väl vara hemma på tisdag, men vi får se.. Nu ska jag titta vidare på film och mysa i soffan. Tror jag ska sova en stund också, men det får vi se :)

Vill bara säga att jag saknar mitt hjärta väldigt mycket!
Tänker på den där söta pojken..
Och älskar dig love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0