En trött therese..

Känner mig lite för trött och stressad för att blogga idag, men jag gör det iaf! Lite iaf!
Imorgon är det onsdag, vilket betyder att halva veckan har gått och helgen är snart här :) Det känns riktigt skönt, men jag kommer sakna mina sötnosar i helgen. Men i morgon ska jag träffa Sofia och sen åka till Daniel :) och sen på fredag blir det mys med Jessica ♥ Har inte träffat någon av dom på väldigt länge, så ska bli kul!

Imorgon, onsdag, jobbar jag 08.00 - 16.30 så kommer vara en full dag, hoppas bara att jag inte somnar på vilan, hihi! Höll på att göra det idag (a).. men lyckades öppna ögonen i tid. Min dag i morgon börjar på gul och sen blir det blå och sen åter igen gul för att tillsist gå över till humlan :) Och sen blir det att åka mot mina vänner!

Men nu ska jag krypa ner och sova, har tittat på Idol lite också, men nu är ögonen trötta och vill sova, ska ju upp 06.00 i morgon..  Pusspuss

"Där är du. Nu släpper jag dig inte igen, busunge."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0