Fredag & Lördag

Fredag: Shit vilken jävla dag alltså! Det började med att jag kom till jobbet och blev mött av en väldigt glad lite pojke som stod vid grinden och väntade på mig =) sötnos! Han hade väntat och frågat efter mig direkt när han kom till dagis, hur underbar kan man vara egentligen! Sen jobbade Jag, Karina och Cissi på fjärilen, tre vikarier är inte det lättaste, speciellt inte när en av dom inte bryr sig ett skit utan sitter och gör annat, det gjorde mig väldigt irriterad, men jag va kanske inte den bästa när jag började heller, men man försöker iaf!!
Dagen gick iaf relativt snabbt och det va ganska mycket stök och bråk, men det slutade bra iaf, så det var skönt.
Sen efter jobbet åkte jag hem, eller snarare till Danderyd för att möta Kristoffer =) jag hade riktigt mysigt och jag fick intrycket av att han också hade det, iaf i slutet. Men vi får väl se, garanterat någon som jag vill träffa igen, men jag vet inte om han känner samma sak för mig, men det vore väldigt kul om han gjorde det. Så jag hoppas!

Lördag: Har legat och hostat hela natten så jag är sjukt seg idag, det kliar i halsen och hostan vill inte försvinna, är det såhär på söndag kväll eller natten till måndag så orkar jag inte jobba, måste få sova! Kanske hade varit bäst att vara hemma redan när jag va sjuk från början istället för att jobba jobba jobba! Men som jag sagt förut, jag är inte smart, jag är verkligen inte de. Men vi får se hur det blir, vill inte missa så mycket jobb, det känns inte bra, har bara varit sjuk en dag på två månader så, ska försöka att vara frisk nu!
Och nu lyser solen och jag är grymt sugen på att göra något, så det får nog bli en promenad, ensam... inte det roligaste men jag ska nog ta och röra lite på mig, inte sitta inne helatiden, hur roligt är det egentligen...

Så jag tar oc promenarar lite nu och tänker på den söta pojken. Man undrar ju om det blev en diss eller inte?

Kommentarer
Postat av: alle

tackade han för daten?



du glömde skriva att du underhöll love när han tittade på fotboll:)

2009-09-21 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0