Fredags kväll med Shirley.

Då var det fredag igen, ännu en veckas arbete är slut!
Känns skönt att få helg igen :) men idag har det varit totalt kaos, känns som att alla har slagit sig eller något som har gått fel.. underlig dag. Kul iaf med alla kramar man får, och hur mycket barnen saknar en när man inte är där! Skönt att vara omtyckt :) mina sötnosar! Längtar redan efter er och till på måndag, förutom att dagarna blir längre, men det fixar jag nog :)

Sitter nu och lyssnar på Shirley och myser. Har varit hos syster och Calle och ätit massa god mat, tack Calle, det var riktigt gott!! Ska snart krypa ner och sova också, eller om några timmar, men det är ganska snart, hihi!
- Saknar dig mitt älskade hjärta, på måndag får jag äntligen träffa dig igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0