Måndag 070909

05.30.. Och klockan ringer, dags att gå upp! Shit va segt det var att vakna i morse, hade så gärna legat kvar till elva som i helgen, men det var bara att krypa upp ur det varma täcket och på med mjukisarna.
På väg till jobbet tänkte jag på det som hände i fredags med V ♥. var verkligen skönt att komma till jobbet och se att han mådde bra!

Började min dag inne på Snigeln, men det var verkligen en snigel-seg morgon, det kom två barn! Haha, vilket skämt.. varför behövdes jag egentligen? Kan man ju undra. Sen fortsatte iaf dagen på Fjärilen, heladagen, med en kramig V ♥. den ungen är bara för underbar, det har blivit massa kramar, pussar och massa mys. Det märks när man är omtyckt av någon, gullunge!

Dom små fjärilarna gick iaf till skogen och Karina kom även dit och hjälpte till :) Sen stannade hon och jag nästan hela dan på fjärilen, eller iaf Karina, jag var ju tvungen att ta hand om mina så humlor på eftermiddan också! :) mina små sötnosar ♥

När dagen sen tog slut fick jag sällskap av Karina och när jag skulle köpa ett kontantkort till mobilen, så såg jag Daniel :) ska bli kul att träffa dig på onsdag, blir ju inte allt för ofta.

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen, är så trött... Natti natti alla sötnosar ♥

"Jag önskar att du var en smörgås så jag kunde äta upp dig" // V.


Kommentarer
Postat av: The D man =D

Ska bli kul o träffa dig också =D...

2009-09-08 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0