Sexig röst

- Ni gör verkligen min dag killar! Det är så roligt att komma till jobbet och känna att man verkligen är efterlängtad :) härlig känsla! SÖTNOSAR!
Blev en lång dag med mycket förvirring, men det löser sig nog, blir väl lite såhär när man är vikarie och ska springa runt på alla avdelningarna hit och dit, men det går nog bra, hoppas jag! :D Två dagar kvar och sen är det helg. Ska till syster och Calle på fredag och äta middag och sen blir det bara att ta de lugnt så kanske min röst hittar tillbaka till mig, vill gärna kunna prata, sjunga och skratta normalt, vilket inte går nu.. Längtar till helgen! <3

Dagens citat från Madde "Och du har lika sexig röst idag med" haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0